Enklare överblick över digitala e-kurser på jobbet
Jag har känt på sistone att jag inte riktigt hänger med i alla nya digitala rutiner eftersom verktygen vi använder fått uppdateringar som påverkar hur man arbetar. Det gör att jag ibland fastnar i moment som tidigare var självklara och måste lägga extra tid på att hitta korta och tydliga förklaringar. Jag letar egentligen inte efter långa utbildningar utan efter små avsnitt som går rakt på sak och är lätta att ta till sig mitt i arbetsdagen. Finns det något ställe där olika typer av e-kurser är samlade och sorterade så man får en bättre helhetsbild?
16 Views

Jag har varit i exakt samma situation och för mig gjorde det stor skillnad när jag började använda utbildningar där allt är uppdelat i digital kompetens officeprogram kommunikation och arbetssätt eftersom det blev enklare att förstå vad varje område innehåller. Då kunde jag hoppa direkt till det jag behövde för stunden istället för att gå igenom hela utbildningar. Det sparade mycket tid. Om du behöver något som fungerar för både företag och offentliga verksamheter kan du testa onlinekurser för företag & myndighet eftersom de ofta erbjuder en bra blandning av ämnen som passar olika arbetsroller.