top of page

VPI General Forum

Public·362 members

Oleksiy Nikitin
Oleksiy Nikitin

Keno-hommat ja eri arvonta-ajat – onko väliä mihin osallistuu?

Moi kaikille! Oon tässä miettinyt, että pitäisikö vaihteeksi kokeilla tota kenoa, kun tuntuu että lotossa ei osu koskaan mitään ja arvontakin on vain kerran viikossa. Mutta mulla meni sormi suuhun noiden aikojen kanssa... Siinähän on nykyään se kolme arvontaa päivässä?

Onko teillä joku tietty suosikki, vai onko se ihan sama mihin niistä osallistuu? Itseä vähän mietityttää, että onko niissä voittomahdollisuuksissa jotain eroa vai kuvittelenko vaan. Ja miten te valitsette numerot? Arvotteko vaan jotain randomia vai onko teillä joku oma systeemi? Tuntuu, että tää on vähän monimutkaisempaa kuin miltä aluksi näytti, vaikka peli itsessään on kai aika simppeli.

11 Views

No jaa, ite oon hakannut tota ilta-arvontaa jo vaikka kuinka kauan ja saldo on kyllä aika lailla miinuksella, ettei tällä rikastumaan pääse :D Mut onhan se sellaista pientä jännitystä iltaan.

Mä en jaksa niitä sovelluksia itsekään, ne on välillä ihan tukossa. Yleensä jos oon koneella niin meen vaan kattoo keno tulokset tai mitä siellä nyt onkaan, sieltä näkee ne numerot nopeammin ilman mitään kirjautumisia. Mut ei niissä numeroissa kyllä mitään logiikkaa oo, vaikka kuinka yrittäis katsella niitä "kuumia" lukuja tai tilastoja. Ihan arpapeliä se on loppujen lopuksi, vaikka jossain sanotaankin et kantsis analysoida tuloksia.

Ite vedän yleensä 5 tai 6 tasolla, mut en kyl muista milloin ois viimeksi tullut muuta kuin se pari euroa takaisin. Et ehkä kannattaa pitää ne panokset aika pieninä...

Members

bottom of page